Töitä vuosien varrelta
Mainostoimistomme vuosiiin mahtuu monia asiakkaita ja kiitosta saaneita konsepteja, brändi-ilmeitä, kampanjoita ja muita töitä, joista olemme edelleen ylpeitä. Tässä muutamia Mainostoimisto Queensin referenssikansioiden aarteita!
CASSELI CATERING
Queens suunnitteli vuosina 2009–2023 markkinointi-ilmeitä ja materiaaleja Casseli Cateringin ravintoloihin ja kahviloihin niin Asuntomessuille, Salpausselän Kisoihin kuin muihinkin tunnettuihin suurtapahtumiin. Tapahtumakohtaisesti ideoimme myös äänimainontaa, lehti-ilmoituksia, ulkomainontaa ym.
PIKLAS IKKUNAT JA OVET
Suomalainen Piklas on uudistusmielinen ja digiajassa vahvasti elävä ikkunoiden ja ulko-ovien valmistaja. Perheyrityksen ikkunoita on 1970-luvulta alkaen toimitettu suomalaisiin koteihin yli 1,5 miljoonaa. Queens oli vuosien ajan Piklaksen luottokumppanina mukana toteuttamassa kaikkia viestinnän välineitä käyntikorteista messuosastoihin ja verkkokauppaan. Piklas on ikkunaverkkokaupan edelläkävijä Suomessa.
Kurasyöppö
Kurasyöppö on suomalainen LVI-klassikkotuote, joka on erityisen tuttu lapsi- ja koiraperheille. Queens uudisti Kurasyöpön logon ja ilmeen sekä suunnitteli kuluttajamarkkinointiin painottuvan tuote-esitteen, nettisivut ja messuosaston.
ASUNTO AREA
AsuntoArea on Lahden alueen suurin yksityinen kiinteistönvälittäjä, jolla on yli 25 vuoden kokemus asuntokaupoista. Queens suunnitteli AsuntoArealle uuden yritysesitteen, käyntikortit ja sisältöä kotisivuille v. 2019.
Snackpoint
Snackpoint oli kotimaisten välipalatuotteiden valmistaja, jonka valikoimissa oli yli 100 tuotetta. Queens suunnitteli vuosien ajan Snackpointille mm. ulkoasuja moniin erilaisiin pakkauksiin, pusseihin, kääreisiin ja tuotetarroihin. Myös tuotekuvasto taittui käden käänteessä, samoin kiitosta saanut ja suupieliä nykinyt vuosikalenteri – suunmukaista toimintaa puolin toisin!
HYVINVOINTIPALVELUT NIXNAX
Koulutettu hieroja ja osteopaatti Tero Koivisto soveltaa tarpeen mukaan hierontaa, lihaskalvotekniikoita, triggerkäsittelyä, nivelten mobilisointia ja manipulaatiota sekä akupunktiota. Hyvinvointipalvelut Nixnax palvelee asiakkaitaan Lahden keskustassa.
Queens suunnitteli Nixnaxille modernin ja erottuvan logon sekä eri sovelluksia uudella yritysilmeellä. Kotisivujen, käyntikortin ja mainosflyerin lisäksi sama ilme toistuu toimitilan ikkunateippauksessa.
Viitahunaja
Makea esimerkki tuotteistamisesta! Pieni paikallinen hunajatuottaja Viitahunaja halusi pakata jälleenmyyjien hyllyille matkaavat tuotteensa persoonallisesti. Valikoimissa on eri hunajalaatujen lisäksi hunajasta valmistettuja hoitotuotteita. Queens toteutti erottuvat pakkausilmeet ja silmään osuvat tarinat.
Liikuntakeskus Pajulahti
Liikuntakeskus Pajulahti on Nastolassa toimiva urheiluopisto ja vapaa-ajan liikuntakeskus. Yhteistä taivalta Pajulahden kanssa ehti kertyä lähes 10 vuotta, viimeisimpinä töinä Queens suunnitteli oheiset logon ja visuaalisen linjan päivitykset.
Radiomainos:
Domus Yhtiöt
Queens toimi kotimaisen keittiö- ja ikkunavalmistaja Domuksen mainostoimistona vuosina 2009-2013. Yhteistyömme alkoi Queensin suunnittelemalla Sujuva arki -konseptiuudistuksella, joka lanseerauksensa aikaan erottui selkeästi alan ”unelmapainotteisesta” tyylistä.
Ihmisläheinen ja käytännön vinkkejä sisältävä keittiökuvasto sai runsaasti kiitosta niin myyjiltä kuin asiakkailta. Kotisivut ja printtimainonta jatkoivat samaa teemaa.
ORIMA
Orima-Tuote Oy:n tuotteista tunnetuimpia ovat Orima-sadevesijärjestelmät ja -kattoturvatuotteet. Queens suunnitteli Orimalle uuden, kuluttajalähtöisemmän mainonnan linjan vuonna 2012. Kotisivut ja muu markkinointi noudattivat samaa tyyliä.
Jeld-Wen
Loppuasiakkaan näkökulmasta arkiset ja selkeät käyttövinkit sekä valintaa helpottavat ohjeet olivat ideana Jeld-Wen Suomi Oy:lle suunnitellussa ovikuvastossa. Esitteen jakelukanavana olivat jälleenmyyjäpisteet, kuten rautakaupat.
Lahden kaupunki
Lahden kaupunki tiedottaa ja viestii asukkailleen lukemattomista eri asioista. Queens on suunnitellut mainontaa mm. Lahden ympäristötoimelle sekä sosiaali- ja terveystoimelle. Kaupungin omille toimistotyöntekijöille suunnattu Green Office -julistesarja muistutti arjen ekoteoista.
Jämerä-kivitalot
Suunnittelimme Jämerä-kivitalojen ja K-Raudan yhteiselle talomallistolle lanseerauskampanjan vuonna 2009. Edullisten kivitalojen mallistosta kerrottiin kuten asia oli: Ei mikään pilvilinna, vaan koti jokaisen ulottuvilla.
KLASSIKKO TALOT
Herrala Taloihin sulautettu Klassikko Talot oli Koskisen-konsernin pientalobrändi. Queens suunnitteli Klassikko Taloille kuluttajalähtöisen Kotona on hyvä olla -konseptin. Ilmeen lisäksi loimme talomalleille nimet, talokirjan sekä muuta mainontaa vuosina 2008–2009.