Kauppakeskus Karisma
Lahden kauppakeskusvaltikkaa pitävä Karisma avattiin syksyllä 2011 Karistoon, E75-moottoritien varrelle. Yhteistyö Queensin kanssa alkoi samana vuonna. Noin 60 liikkeen ja ravintolan kokonaisuus sekä maksuton sisäleikkipuisto Papu Park houkuttelevat vuosittain liki kolme miljoonaa kävijää. Karisman valttina on monipuolinen tapahtumatarjonta, jossa huomiodaan koko perhe vauvasta vaariin.
Karisman Karkelot
Keväisin ja syksyisin Karisman kaupankäyntiä virkistää Karkelot-hintakampanja. Queens on toteuttanut 32-sivuiset tarjouskuvastot vuodesta 2012 kampanjan lanseeraamisesta alkaen. Katalogi jaetaan yli 70 000 talouteen Lahden seudulla.
JOULUKUVASTO
Joulu – mikä ihana syy shoppailla! Kauppakeskus Karisman lahjaideoita pursuava joulukuvasto jaetaan liki 100 000 kotiin aina marraskuun lopulla. Queens on vastannut 32-sivuisen kuvaston taitosta ja toteutuksesta vuodesta 2011.
Pientä kivaa!
Lapsiperheet ovat tärkeä kohderyhmä Kauppakeskus Karismalle ja lapsille keksitäänkin kaikenlaista pientä extraa. Kauppakeskuksen oma maskotti Papu Kaijanen on värittänyt lasten kauppareissuja niin halausten kuin Queensin suunnittelemien tarrojen ja ilmaisten puuhakirjojen merkeissä.
Sähköisten kanavien ylläpito
Queens vastaa kampanjamateriaalien ja muiden ajankohtaisten markkinointiviestien päivittämisestä Kauppakeskus Karisman kotisivuille ja Facebook-sivulle. Ylläpidämme ja tuotamme sisältöä myös Karismassa sijaitseville sähköisille mainostauluille.
Työtila Pajan visuaalinen ilme
Palaverimesta. Läksynurkka. Etätyöpiste. Lukupaikka. Puolisoparkki. Vaikka mitä.
Kauppakeskus Karisman kaikille avoimeen ja yhteisölliseen työtila Pajaan Queens suunnitteli ikkunateippaukset ja sisäseinien kuvamaailman.